Wie ben ik?
Ik ben Claudia, getrouwd met een schat van een man die mij in alles steunt en moeder van 3 pubers, waaronder een tweeling.
Naast het gezin, houd ik van werken, reizen, lezen en uiteraard van het afspreken met vrienden. Van werken word ik blij! Als kind ging ik al regelmatig met mijn vader mee naar kantoor en herstructureerde ik zijn dossiers en ik maakte boekjes voor zijn bandleden. Ik begon op mijn 14e met mijn eerst betaalde baantje, zoals zovelen bij de plaatselijke supermarkt en was ik penningmeester bij een computerclub. Tijdens mijn HBO opleiding Informatie- Dienstverlening & Management begon ik, naast mijn bijbaan bij een telemarketingbureau, bij Uitgeverij Kluwer. Nog steeds ben ik hen dankbaar. Niet alleen omdat ik daar mijn man ontmoet heb, maar ook omdat ik daar de kans kreeg te pionieren in een aantal functies.
Na jarenlang managementfuncties te hebben vervuld, werd het tijd voor iets anders. Ik ging op onderzoek uit. Wie ben ik, wat wil ik, met welk doel en voor wie. Al ben ik welbespraakt, de (ant)woorden bleven uit. Ik ben altijd een generalist geweest, tja waar lagen mijn speerpunten nu eigenlijk.....
Generalist zijn, zag ik in het begin nog niet als een voordeel. Ondertussen werd ik steeds vaker gevraagd om ad hoc bij te springen van management vraagstukken tot sales en office werkzaamheden. Wat werd ik blij van dit soort opdrachten. Van A tot Z de verantwoordelijkheid, zo ontstond CP Office & Management.
Door mijn kennis en kunde en mijn empathisch vermogen kan ik snel schakelen, situaties inschatten, beoordelen en herstructureren. Ik houd ervan complexe (management)vraagstukken te beantwoorden, accreditaties te schrijven maar ook van mail en telefoon beantwoorden(inbound) en te fungeren als vraagbaak. Vanwege mijn brede interesse ben ik binnen veel vakgebieden inzetbaar! Ik communiceer makkelijk op elk niveau. Ik stuur graag aan, neem initiatieven, kan goed luisteren, ken mijn verantwoordelijkheden en zet koers in de juiste richting.
Hartelijke groet,
Claudia Plasschaert